Θέλουμε τα νιάτα ευτυχισμένα στην χαρά της δημιουργικής δράσης

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Α εδώ βλέπω είναι συμπληρωμένο το σύνθημα, γιατί σε άλλες αναρτήσεις φαίνεται μόνο η αρχή του. Έτσι βγάζει παραπάνω νόημα!