αυτο εσυ το εγραψες στη ναυαρινου? δεν ειναι επανασταση των blog pisoglendi ισως αυτοι που αποτελουν το λεγομενο "κινημα των bloggers" (στο οποιο δεν ανηκουν ολοι οι μπλογκερς) να μη συμφωνουσαν με τετοιου ειδους πραξεις. Παντως feggitis μπραβο. δλδ.. γκρειτ αυτα ειναι xD θα ακολουθησω τα χναρια σου. χε
2 σχόλια:
Γουστάρω που γέμισες του τοίχους με την διέυθυνση σου..
η επανάσταση των blog
καλή συνέχεια
αυτο εσυ το εγραψες στη ναυαρινου? δεν ειναι επανασταση των blog pisoglendi ισως αυτοι που αποτελουν το λεγομενο "κινημα των bloggers" (στο οποιο δεν ανηκουν ολοι οι μπλογκερς) να μη συμφωνουσαν με τετοιου ειδους πραξεις. Παντως feggitis μπραβο. δλδ.. γκρειτ αυτα ειναι xD θα ακολουθησω τα χναρια σου. χε
Δημοσίευση σχολίου