Σε λάτρεψα, μου το ανταπέδωσες εκατονταπλάσια.

Σ’ευχαριστώ, ζωή!



2 σχόλια:

George Tsitiridis είπε...

Γουστάρω που γέμισες του τοίχους με την διέυθυνση σου..
η επανάσταση των blog

καλή συνέχεια

^Xalastras^ είπε...

αυτο εσυ το εγραψες στη ναυαρινου? δεν ειναι επανασταση των blog pisoglendi ισως αυτοι που αποτελουν το λεγομενο "κινημα των bloggers" (στο οποιο δεν ανηκουν ολοι οι μπλογκερς) να μη συμφωνουσαν με τετοιου ειδους πραξεις. Παντως feggitis μπραβο. δλδ.. γκρειτ αυτα ειναι xD θα ακολουθησω τα χναρια σου. χε